Ringo Şaban - Komik Belediye Başkanlıgı Konuşması İzle







Keywords:Kemal Sunal Replikleri,Kemal Sunal,Kemal Sunal Filmleri,Kemal Sunal Filmlerinden Komik Sahneler,Umudumuz Şaban Belediye Başkanlığı Konuşması,Komik Belediye Başkanlık Konuşması İzle,Ringo Şaban İzle,Ringo Şaban Belediye Başkanlığı Konuşması Videosu İzle,Şaban Komik Başkanlık Konuşması İzle,Umudumuz Şaban Güldüren Sahneler İzle,Kemal Sunal Atmasyon Belediye Başkanlığı Komik Video Bölümü İzle

Kategori: , , ,



2 Yorum Yazılmış Bu Konu Hakkında"Ringo Şaban - Komik Belediye Başkanlıgı Konuşması İzle"

  1. Adsız says:

    Umudumuz Şaban Filminden Kemal Sunal Güldüren Komik Replikleri

    Şimdi Ben Buraya Neden Çıktım :D niçin Çıktım :D Nasıl Çıktım ?
    Bunu İzaha Gerek yok.Gördünüz Yürüdüm Çıktım.
    Ama Çıkmamaışta Olabilirim. Çıkmışsam Çıkmışımdır.
    Çıkmamışsam Çıkmamışımdır. Görünen Köy Uzakta Değildir. :D

    Buraya Çıktıkta Çıkmadıkmı Dedikkkkkkk.
    Bunlar Bir Takım Uydurma Laflardır. Sahi Yaaaaa Kim Çıkardı Beni Burayaaa Zuahahah

    Okulll ........ Yollllllllll.... Tapuuuu.... :D
    Görünen Köy Uzakta Değildir.....
    ve Şunu Unutmayın Oylarınız Damlaya Damlay xD Dağdan Kestim Kereste. Zuhahahahahhh

  2. AKP Gençlik Kolu Üyesi ErdaL says:

    Burdaki Belediye Konuşması Tıpkı CHP Mantığındaki Seçim Çalışmalarında Kürsüde Yapılan Konuşmaları Andırıyor :D Zuhahahahahah

Yorum Gönder:

Sorunsuz Baglanti icin www.sohbet-gruphepsi.blogspot.com Sitesinden Giris Yapiniz

Bu Site Video Derleme Sitesidir | Telif Hakları YouTube Sitesine Aittir | Design by Webbilgi.org