Taner Kaya - Ayrılsak Ölürüz Biz [FULL BAS] Dinle



Keywords:Taner Kaya,Taner Kaya Ayrılsak Ölürüz Biz Şarkısını Dinle,Ayrılsak Dinle,Ayrılsak Şarkısının Sözleri,Taner Kaya Gidemezsinki Dinle,Taner Kaya Bilemezsinki Müik Dinle,Taner Kaya Ayrılırım Artık Diyemezsinki Şarkısını Dinle,Biliyorum Deli Gibi Sevdin Şarkısını Dinle,Ölürüz Biz Mp3 İndir,Müzikmatik,Mavinefes,İzle Tube,Duygusal Şarkılar,Full Baslı Duygusal Şarkılar

Kategori: , , , ,



18 Yorum Yazılmış Bu Konu Hakkında"Taner Kaya - Ayrılsak Ölürüz Biz [FULL BAS] Dinle"

  1. DELIKANLIKATIL says:

    hiçbir sevap sevindirmedi ki beni, seninle girdiğimiz günahlar kadarr

    neden beeeee nedeeeeeennnnnnnnnn unutmak mı !

    başkasını sevmek mi !

    bi daha aşık olmak mı !

    herşeyy üstüme üstüme geliyoo

    NE SENLE YAŞANIYO NEDE SENSİZ OLUYO allah'ım sabır ver nolurrrrrrrrr

  2. sudegurdal says:

    Vallaha Inanirmisiniz Bilmem,

    Sarkiyi 1,5 aydir günde 40 Kere Dinliyorum .

    Halen Sıkılmıyorum , Süper Sarki Cidden (:
    GurdaLMedia'a Bekleriz

  3. gelincikm says:

    Toprak gibi olmalısın.. Ezildikçe sertleşmelisin..! Seni ezenler sana muhtaç olmalı.. HAYATI sende bulmalı..

  4. Bayhan63 says:

    Dokundugun her yerim aciyor simdi, gidemezsin ki, gidemezsin ki .. Biliyorum deli gibi sevdin, ayrilalim artik diyemezsin ki ,diyemezsin ki ...

  5. doneciq90 says:

    aglama kendine yaparsin gözlerine yazik...

    inan üzülme sizlama

    bende cok üzüldüm , incitdim kendimi...

    ask iste , ne beklersin

  6. yakamozzz1990 says:

    eski sevgilimle benim sarkımdı......... ayrılsak ölürüz biz kesinlikle yalan.bende eski sevgilimi çok sevmeme rağmen yalan diyorm bu sözlere. istersen köpek gibi sev ağla sızla aradan zaman gecer kız kendini atar birinin kolunu erkekte her çicekten bal almaya devam eder......

  7. oKaN148 says:

    Agla ozaman niye bize söylüyorsun aglimak istiyorsun diye allah allah bütün delliler beni buluyor ;D

  8. Caresizim21 says:

    Dokundugun her yerim aciyor simdi, gidemezsin ki, gidemezsin ki ..

    Biliyorum deli gibi sevdin, ayrilalim artik diyemezsin ki ,diyemezsin ki

    Biliyorum deli gibi sevdin, ayrilalim artik diyemezsin ki ,diyemezsin ki

    Ayrilsak oluruz biz, bir bedende butunuz biz, ellerde oluruz biz...

  9. UzunGecee says:

    seni dudakların dan öpüp benimsin demedim olmmmmmmmm seni alnından öptüm helalimsin dedim ben olmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm­m

  10. FeTHii Horozcu says:

    Zuhahahaha Nike Bak la "UzunGecee" gülmekten koptum bu hangi gece oluyor acaba XD

  11. Unknown says:

    kar gülü
    bence süper harika en sevdiğim parça hepinize aşığım helede sınıftaki engin kayaya bu parçayı ona gönderiyorum

  12. Unknown says:

    yazan kargülü abdullah says değil

  13. Unknown says:

    benim ismim yasemin benim engini sevdiğimi facebooka atın nolur

  14. Unknown says:

    abdullah demiyo bunu yasemin yani kar gülü diyo

  15. Unknown says:

    ama bu şarkı süper

  16. Unknown says:

    sengin seni seviyom yasemin yani kar gülü

  17. Unknown says:

    sengin değil enginn

  18. Alicansun says:

    Yasemin Kar Gülü Kardeşim. Blogspot Hesabına Gir Ordan Profilini Düzenle. Ordaki İsmin abdullah. Bu Yüzden burda Abdullah Diye Çıkmış Yorumların. Bilmem Anlatabildim mi

Yorum Gönder:

Sorunsuz Baglanti icin www.sohbet-gruphepsi.blogspot.com Sitesinden Giris Yapiniz

Bu Site Video Derleme Sitesidir | Telif Hakları YouTube Sitesine Aittir | Design by Webbilgi.org